Hammerslaglakk?

Hvor får jeg tak i X, hva slags del passer til Y, og hvem kan spesiallage Z? Alt om deler, materialer og hvor du får tak i det.
Forumregler
Hvor får jeg tak i X, hva slags del passer til Y, og hvem kan spesiallage Z? Alt om deler, materialer og hvor du får tak i det.

Hammerslaglakk?

UNREAD_POST Imzw » Søn Jan 29, 2012 8:42 pm

Hei

Naboen min skal pusse opp eit brøyteskjær til traktoren sin. No er skjæret dekka av overflaterust, og det finst ingen tegn til lakk på den meir. Skjæret skal etter planen pussast for all rust, få på grunning og få på lakk.
Siden skjæret må tåle ein god del slitasje, så har eg hørt at Hammerslaglakk (hammerlakk) er det vi burde bruke på det.

Er det nokon her som har erfaring med hammerslaglakk på metall?
Hvor kan eg få tak i det i litt større mengder? (det er snakk om ca 2 liter som trengs for skjæret, sålangt har eg berre funne boksar på 250ml...)
Trenger vi egentlig grunning under hammerslaglakken?

Bengalakk er også eit alternativ, men har høyrt at denne toler litt mindre enn hammerslaglakken. Men Viss valget skulle falle på Bengalakk, er då Jotun sin "bengalack" og jotun sin "bengalack metallgrunning" noko å satsa på?

Eg og naboen setter stor pris på all hjelp me kan få :)
Imzw

Annonse

Re: Hammerslaglakk?

UNREAD_POST BjørnS » Søn Jan 29, 2012 11:15 pm

Har ikke så god greie på hammerslagslakk, men kanskje du kan sjekke lenken under her?
Her finner du diverse spesialmalinger, og Bengalack i 0,75 liters bokser
Bengalack Blank 90 kan bestilles i treliters boks også ser det ut til.
Sjekk også ut produktet Ferro-Bet Rustfjerner nesten helt nederst, kanskje ikke dumt på steder som er vanskelig å komme til.

http://www.agerup.no/Produkt/Innend%C3% ... aling.aspx
Brukerens avatar
BjørnS

Re: Hammerslaglakk?

UNREAD_POST Imzw » Man Jan 30, 2012 6:19 pm

Takker for svar BjørnS ;)

Såg grei ut den linken der ;) Men når det gjelder Jotun sin Bengalack så har eg mulighet til å skaffe det hos ein lokal forhandla ;) Den rustfjerneren skal eg sjå å finne meir ut av :)

Det er ikkje mangen av dei eg har spurt før som veit noko særlig om hammerlakk, det var berre to personer som tipsa meg om det, og sa at det var noko av det mest slitesterke eg kunne bruka...

Men viss ikkje eg finn ut noko meir om Hammerlakk, så er det mogleg eg berre går for bengalacken til Jotun, det er ikkje det aller beste, men kanskje det nest-beste eller noko sånt...
Til grunning tenkte eg å bruke Brunox Epoxy, som eg har høyrt er svært bra, eller metallgrunninga til Jotun, heilt avhengig av om det blir hammerlakk eller benga.

Viss det er fleire som har tips eller erfaringar så er det berre å kome med dei ;)
Imzw

Gå til Materialer og deler

Annonse

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

• Siste emner og svar
    Postet av