Har du et ferdig prosjekt du er virkelig stolt av, eller et på trappene du gjerne vil diskutere? Ingenting er for smått eller stort. Lage ting fra bunnen av, reparere, eller bare modifisere. Skryt gjerne av deg selv!
Forumregler
Har du et ferdig prosjekt du er virkelig stolt av, eller et på trappene du gjerne vil diskutere? Ingenting er for smått eller stort. Lage ting fra bunnen av, reparere, eller bare modifisere. Skryt gjerne av deg selv!
Bygd ny stall til hestene til samboeren og passet på å bygge stort nok så d ble noen m2 til meg også, så nå har jeg 18-19 m2 å kose meg på Her er litt av d som kommer ut derfra Alt blir tegnet på frihånd og sagd ut med stikksag, satt sammen med skruer og plugger, pusset både for hånd og med maskin, alt etter hva som passer seg. her og der går man over med overfres. Har bare veldig enkelt utstyr, men håper å kunne avansere etterhvert
Liten hjørnehylle.
Nattbordhylle, lagd av restene av ei gammel vannseng.
Nattbordskuff for å henge ved siden av senga. 18mm furuplank.
Artig lite prosjekt, alle delene er beveglige.
Enkel hylle, 100 cm bred. også laget av matrial fra gammel vannseng.
Flotte ting, og for en gravemaskin Den var stilig; -særlig den gjennomførte skuffen!
En liten kommentar til det møbelet med skuffen. Det er jo ofte materialrestene man har tilgjengelig som bestemmer vedretingen på prosjektene, men om mulig så bør topp- og bunnplate snus sånn at det blir langsgående ved i fronten. Treverket beveger seg radikalt mye mer i bredden enn i lengden, og skuffen kan bli sittende fast om materialene kryper litt