univern arbeidsklær

Her kan du snakke om alt som ikke passer inn i noen av de andre
kategoriene.

univern arbeidsklær

UNREAD_POST Imzw » Lør Sep 24, 2011 3:19 pm

Hei

Har tenkt å kjøpa meg nokre nye arbeidsklær no når eg har begynt på bygg og anleggsskulen, og lurer på om nokon veit litt priser på univern klær?

Det står ikkje priser på nettsida til univern og eg finner ikkje priser andre stader.

Det eg trenger er, ei vanlig snekkerbukse, med hengende lommer, vest med hengelommer, og vinterjakke. Eg har tenkt å besøke butikken i Bergen i høstferien, men hadde håpa nokon kunne gi meg noko priser, så eg har noko å forvente.

Hadde heller ikkje hatt nåke imot om dåke kan gi meg erfaringar om korleis prisene er i forhold til andre arbeidsklærprodusenter (blåkläder, wenaas osv) og korleis kvaliteten er i forhold. Eller kanskje tips til plagg som dåke har kjøpt som er enten gode eller dårlege. (då kan eg no få høyra frå dei fleste produsentene...)
Imzw

Annonse

Re: univern arbeidsklær

UNREAD_POST Gjest » Tir Sep 27, 2011 10:24 pm

Hei !
Send meg din epostadresse, så sender jeg deg prisliste i pdf.format.
Vi tilbyr konkuransedyktige priser på Univern og Bekken & Strøm.
roy@thodeas.no
Gjest

UNREAD_POST Jodleikk » Tir Okt 11, 2011 12:10 pm

Prisen på tøyet er vel som det må være.., ihvertfall ikke noe dyrere enn Blåkläder .Men det er åpenbart god kvalitet. Har selv en svart dongeri-snekkerbukse kort og lang variant. Har tålt mye juling de buksene, så de kan ihvertfall anbefales 8-)
Jodleikk

UNREAD_POST Imzw » Tir Okt 11, 2011 12:41 pm

Eg var å handla hos Univern Senter Bergen igår.

Der kjøpte eg ei alværsjakke (kombinert sommer-,vinter- og regnjakke) som virka veldig bra. virka som det var meget bra stoff den var lagd av, og den var veldig god å ha på seg. Eg kjøpte også litt anna småting som lue, hansker, osv
Jakka kosta vel i underkant av 2000 kroner, så det skulle berre mangle at den er av god kvalitet.
Eg fekk også eit godt inntrykk av resten av butikken, og resten av plaggene som hang der.

Eg var heldig og fekk 22% rabatt på alle varene med elevkortet mitt, så det er jo nesten som å sleppe å betale mva. Det var vist også mogleg å prute sa ho i kassen :P

men alt i alt så virka det som bra saker, så eg kan anbefale alle som treng arbeidsklær til å besøka univern. Eg sjøv trur eg kjem til å kjøpa meir hos dei når det trengst.
Imzw

Gå til Snikksnakk

Annonse

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

• Siste emner og svar
    Postet av