Hvilken Plenklipper?

Her diskuterer du erfaringer, problemer og løsninger knyttet til
verktøy.

Hvilken Plenklipper?

UNREAD_POST Imzw » Fre Apr 08, 2011 7:59 pm

Eg (og far min) har planer om å kjøpe ein ny bensindrevet plenklipper før sesongen startar for fult.
No har me ein to år gammal sjølvgåande Husqvarna med BioClip. Denne har den siste sesongen oppført seg litt rart, og nokre deler er blitt veldig slitt eller øydelagt.
Knivene har vore slipt fleire gonger, men likevel opplever eg at den ikkje klarar gras som kjem mykje over 10-15 cm.

Eg lurer litt kva for ein plenklipper som egner seg best til mitt bruk.
Eg har dei siste to åra hatt ca. 5 hager på mellom 1 og 2 timer kvar, annakvar veke. I tillegg har eg hatt andre hager som er litt "no og då"
Altså må den nye plenklipperen tåle å bli litt oftere brukt enn det som kanskje er normalt. Eg ønsker også å ha "3-i-1" eller ihvertfall "2-i-1" (altså anten oppsamlar eller BioClip)

Eg har tenkt litt på både Husqvarna og Honda
Eg har tenkt litt på Honda fordi dei fleste modellene har knivstopp, som er praktisk når eg må tømme kassen, eller flytte meg frå en hageflekk til ein annan.
Ellers så har eg tenkt litt på Husqvarna, rett og slett fordi dei er lettare å få tak i for min del...

Prisen må ikkje kome over 10 000 kroner...

Men kva syns dere er gode plenklippere? Enten kva dere har høyrt eller erfart?
Imzw

Annonse

Re: Hvilken Plenklipper?

UNREAD_POST Alterego » Fre Apr 08, 2011 8:24 pm

Honda!!! :D

Honda lager verdens beste småmotorer. Siden du bruker den mer enn "folk flest" er det ingen tvil. Eneste grunn til å velge et annet merke er lavere pris (=lavere kvalitet).
Brukerens avatar
Alterego

UNREAD_POST Imzw » Fre Apr 08, 2011 8:36 pm

Ja eg har hørt og erfart mykje godt av honda-motorene.
Det eineste er om eg får far min med på ein Honda, mtp prisen :P

Men er det nokon som veit om det er sant at Husqvarna klipperne begynner å få dårligere kvalitet? Har hørt mange rundt her som seier det...
Naboen min har ein gammal Husqvarna klipper som han har hatt i rundt 8 år, han har aldri hatt noko problemer med den...
Imzw

UNREAD_POST Alterego » Fre Apr 08, 2011 10:29 pm

Jeg har en gammel Husqvarnaklipper, den er så rusten at det er vanskelig å gjette hvilken farge den en gang har hatt :D . Men den starter og går uten problemer. Tror den har Briggs & Stratton motor som de fleste andre klippere.
Jeg har også hørt om folk som har hatt problemer med de nyere Husqvarna-modellene.
Nå har jeg kjøpt meg Stiga sitteklipper og har bare godt å si om den.
Klippo er også et merke jeg har hørt mye skryt om (svenskprodusert tror jeg). Og Toro skal visstnok være bra (amerikansk?)

Det som skiller Honda fra de andre er vel at de produserer alle delene selv. Har aldri hørt om noen som har vært misfornøyd med Honda, enten det gjelder klippere, snøfresere, trimmere, aggregater eller motorsykler for den slags skyld :D .
Brukerens avatar
Alterego

UNREAD_POST Imzw » Lør Apr 09, 2011 9:03 am

Stiga har me ikkje så veldig lyst på. Det er fordi me har hatt litt dårleg erfaring med det merke. Det er jo godt mulig me berre var uheldig med akkurat den modellen, men
den hadde me ikkje i meir enn ein sesong trur eg, og på slutten av sesongen var det rett og slett umulig å få start på den...
Ein sitteklipper blir upraktisk for meg og dei vanlege klipparane til stiga får ein vel berre med framhjulsdrift...? Noko som heller ikkje er heilt praktisk når ein køyrer med oppsamlar.

Klippo er eg ikkje så kjent med, så kanskje eg burde finne ut litt meir om dei.
Toro er vel muligens også greie klippere, men om det er mogleg ønsker eg som sagt knivstopp....:P

Er det forresten nokon som veit forskjelen på Knivstopp og Knivbrems? Eller er det det samme...? og så har eg og sett klippere med Motorstopp...?
Imzw

UNREAD_POST Gjest » Man Apr 11, 2011 3:34 pm

Kjøpte Honda etter jeg plagdes med den gammle plenklipperen. Dette er 2 år siden å jeg angrer ikke et sekund. Koster litt mer men er verd ver eneste krone. Kjøp Honda å du blir garantert fornøyd.
Gjest

UNREAD_POST Imzw » Man Apr 11, 2011 4:17 pm

Ser ut som flest stemmer havner på Honda ja...:P Skal på plenklipperjakt etter påsken for å sjå om dei forskjellige butikkene har begynt å ta inn plenklippere, og for å sjå på dei forskjellige klipperne sjølvsagd...
Takker for svar sålangt, og gjer ikkje noko om det kjem fleire tips.

Vist nokon veit om gode butikker/forhandlere av diverse plenklippere i Bergensområdet, så hadde det våre fint å høyre om dei og...:D
Imzw

UNREAD_POST Imzw » Tir Apr 19, 2011 7:31 pm

Då har me våre og sett på plenklippere. Det blir nok honda, og mest sansynleg ein HRX 537 HY

Det virker som ein grei plenklipper til mitt bruk, med egentlig alle funksjoner eg treng. Prisen kunne godt vore lavere,
men me håper på at "gjest" har rett, ved at det er verd kvar einaste krone...
Imzw

UNREAD_POST Imzw » Søn Mai 01, 2011 8:12 am

Då var plenklipperen i boks, fungerte utmerket på første klipp ihvertfall.
Det vart ein Honda HRX 537 HY.

Takk for alle tips og svar :)
Imzw

UNREAD_POST Imzw » Lør Sep 03, 2011 5:34 pm

Fant ut at den nye plenklipperen har gått ca 30 timer.
Den starter fortsatt på første draget, og klipper like fint som den første gongen eg brukte den. alt fungerer akkurat som det gjorde då den var heilt ny.
Så til no er eg storfornøyd og anbefaler Honda til dei som skal ha seg ein ny ein. :P
Imzw

Neste

Gå til Alt om verktøy

Annonse

• Tilsvarende emner
    Svar
    Visninger
    Siste innlegg

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

• Siste emner og svar
    Postet av